Polityka prywatności
KTO JEST ADMINISTRATOREM DANYCH OSOBOWYCH UŻYTKOWNIKA?
Administratorem danych osobowych użytkownika jest podmiot Balcia Insurance SE („my”, „Balcia”, „ubezpieczyciel”) zarejestrowany na Łotwie pod numerem 40003159840 i działający pod adresem K. Valdemara 63, Ryga, LV-1010, Łotwa.
Tel: +37167030500
E-mail: balcia@balcia.com
Nasz obszar działania: Litwa — oddział Balcia Lithuania, numer rejestracyjny: 304498010, adres Perkūnkiemio 5, Wilno, LT-12129.
Tel: +37052000630
E-mail: info@balcia.lt
Polska — oddział Balcia Poland, numer rejestracyjny w KRS: 0000493693, NIP: 5263124162, REGON: 147065333, adres: ul. Al. Jerozolimskie 96, 00-807 Warszawa.
Tel: +48 222 742 222
E-mail: info@balcia.pl
Francja — oddział Balcia France, numer rejestracyjny R.C.S. Nanterre 797 882 016, SIRET 797 882 016 00018, adres: 86 rue Anatole France, 92300 Levallois-Perret, Francja.
E-mail: info@balcia.fr
Niemcy — oddział Balcia Germany, numer rejestracyjny HRB 49268, adres: Senefelder Str. 17, 63322 Rödermark, Niemcy.
E-mail: info@balcia.de
Hiszpania — działalność zgodnie z zasadą swobody świadczenia usług.
Tel: +37167030500
E-mail: spain@balcia.com
Włochy — działalność zgodnie z zasadą swobody świadczenia usług.
Tel: +37167030500
E-mail: italy@balcia.com
JAK SIĘ SKONTAKTOWAĆ Z INSPEKTOREM DS. OCHRONY DANYCH?
Jeśli masz pytania dotyczące przetwarzania danych osobowych przez firmę Balcia, możesz się skontaktować z naszym inspektorem ds. ochrony danych pod adresem: dpo.contact@balcia.com.
DLACZEGO PRZETWARZAMY DANE OSOBOWE UŻYTKOWNIKÓW?
Dane osobowe użytkowników przetwarzamy w następujących celach:
- identyfikacja użytkowników;
- realizacja umowy ubezpieczeniowej, której użytkownik jest stroną, lub podjęcie na wniosek użytkownika działań zmierzających do zawarcia umowy ubezpieczeniowej, np. przedstawienie propozycji ubezpieczenia, zawarcie umowy ubezpieczeniowej, administrowanie zawartą umową ubezpieczeniową, ocena ryzyka ubezpieczeniowego i obliczenie składki ubezpieczeniowej, obsługa szkód, obliczenie wysokości odszkodowania itp.;
- spełnienie wymogów prawnych, którym podlega firma Balcia, na przykład wymogów organu nadzoru, organów ścigania, urzędu skarbowego itp.;
- cele wynikające z uzasadnionych interesów firmy Balcia, np. postępowania sądowe, windykacja należności, świadczenie usług ubezpieczeniowych, zapobieganie oszustwom ubezpieczeniowym i innym działaniom niezgodnym z prawem, a także inne cele prawne itp.;
- konkretne cele, na które użytkownik wyraził zgodę, na przykład marketing bezpośredni, doskonalenie usług i witryny, nagrywanie rozmów telefonicznych, ocena naszych usług itp.
Pod pojęciem danych osobowych rozumiemy wszelkie informacje, które pozwalają nam na bezpośrednią lub pośrednią identyfikację użytkownika (osoby, której dane dotyczą), na przykład imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, dane lokalizacji, identyfikator internetowy lub co najmniej jeden element określający tożsamość fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, gospodarczą, kulturową bądź społeczną.
Możemy przetwarzać następujące kategorie danych osobowych (lista nie jest kompletna):
- informacje identyfikujące użytkownika jako klienta (imię i nazwisko, PESEL lub data urodzenia, adres, e-mail, numer telefonu);
- dane dotyczące umów ubezpieczeniowych użytkownika, propozycji ubezpieczeń oraz ubezpieczonych przedmiotów (pojazd, mienie itp.) i osób (właściciel polisy, osoba ubezpieczona, osoba uposażona, poszkodowana strona trzecia itp.);
- dane dotyczące zdarzeń objętych ubezpieczeniem oraz szkód;
- dane finansowe (numer konta bankowego, składki ubezpieczeniowe, informacje o płatniku itp.);
- komunikacja (rejestry rozmów telefonicznych, korespondencja z firmą Balcia, rejestry rozmów na czacie itp.);
- informacje na temat korzystania z witryny, portalu samoobsługowego i aplikacji (dane logowania, informacje dotyczące aktywności w portalu samoobsługowym, witrynie i aplikacji, klikane linki itp.);
- dane dotyczące stanu zdrowia (tylko związane z umową ubezpieczeniową i zdarzeniami objętymi ubezpieczeniem).
DLACZEGO GROMADZIMY DANE OSOBOWE?
Dane osobowe otrzymujemy zwykle bezpośrednio od użytkownika (czyli klienta lub potencjalnego klienta) w momencie przesłania nam wniosku o skorzystanie z naszych usług ubezpieczeniowych lub o odszkodowanie z tytułu ubezpieczenia.
Gdy musimy ocenić ryzyko ubezpieczeniowe, zbadać i zidentyfikować zdarzenie objęte ubezpieczeniem, a następnie obliczyć wysokość odszkodowania z tytułu ubezpieczenia, uzyskujemy dane osobowe z innych źródeł, na przykład z rejestrów państwowych (ewidencja mieszkańców, Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych, Przedsiębiorstwo Państwowe Regitra, Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych Republiki Litewskiej itp.) i instytucji zajmujących się opieką zdrowotną i diagnostyką, a także od rzeczoznawców, organów ścigania oraz innych osób fizycznych i prawnych.
DLACZEGO WYMAGAMY OD KLIENTÓW PRZEKAZANIA DANYCH OSOBOWYCH?
Zgodnie z przepisami prawnymi w zakresie ubezpieczeń:
- mamy prawo i jesteśmy zobowiązani do gromadzenia danych dotyczących osób ubezpieczonych i uposażonych wymienionych w umowach lub deklaracjach ubezpieczeniowych składanych przez właścicieli polis przed zawarciem umowy ubezpieczeniowej na potrzeby oceny ryzyka ubezpieczeniowego lub realizacji umowy ubezpieczeniowej, np. w ramach procesu obsługi szkód;
- zawierając umowę, klient (lub osoba ubezpieczona) jest zobowiązany do podania wszelkich informacji dotyczących warunków i okoliczności, o które poprosiliśmy i które są dla nas niezbędne do oceny prawdopodobieństwa wystąpienia ryzyka ubezpieczeniowego oraz istotne w celu zawarcia umowy ubezpieczeniowej;
- jesteśmy zobowiązani do weryfikacji wystąpienia zdarzenia objętego ubezpieczeniem przed podjęciem decyzji o wypłacie lub odmowie wypłaty odszkodowania;
- osoba ubezpieczona jest zobowiązana do przekazania nam wszelkich dokumentów opisujących wystąpienie ryzyka ubezpieczeniowego, w tym dokumentów zawierających dane osobowe szczególnych kategorii (np. dotyczące stanu zdrowia), jak również innych wymaganych przez nas informacji.
Jeśli właściciel polisy lub osoba ubezpieczona nie dostarczy nam informacji, o które prosiliśmy:
-nie będzie możliwości przedstawienia propozycji ubezpieczenia ani zawarcia umowy ubezpieczeniowej, ponieważ ubezpieczyciel nie będzie w stanie ocenić prawdopodobieństwa wystąpienia ryzyka ubezpieczeniowego ani ustalić wysokości należnej składki ubezpieczeniowej;
- nie będzie możliwości wypłaty odszkodowania, ponieważ ubezpieczyciel nie będzie w stanie zweryfikować wystąpienia ryzyka ubezpieczeniowego ani obliczyć wysokości odszkodowania
KOMU UDOSTĘPNIAMY DANE OSOBOWE UŻYTKOWNIKÓW?
- W przypadkach określonych przepisami prawa i w zakresie dopuszczalnym przez te przepisy możemy przekazywać dane osobowe użytkowników osobom i instytucjom należycie upoważnionym na podstawie przepisów prawa, np. organom nadzoru, organom ścigania itp.
- W przypadkach gdy jest to niezbędne do realizacji umowy ubezpieczeniowej, obsługi szkód, windykacji należności, postępowania sądowego (np. w celu uzyskania informacji z rejestrów państwowych lub innych instytucji publicznych bądź prywatnych), oceny możliwości wystąpienia ryzyka ubezpieczeniowego, ustalenia wysokości należnej składki ubezpieczeniowej albo windykacji długów, możemy przekazać dane osobowe użytkownika podmiotom zewnętrznym, takim jak instytucje medyczne, podmioty zajmujące się obsługą szkód, rzeczoznawcy, prawnicy, firmy windykacyjne, banki itp., zgodnie z przepisami prawa i naszymi uzasadnionymi interesami.
- W celu przetwarzania danych osobowych związanych ze świadczeniem usług możemy korzystać z usług uprawnionych podmiotów przetwarzających dane, np. instytucji pocztowych i archiwizacyjnych, tłumaczy, konsultantów prawnych, likwidatorów szkód itp. W takich przypadkach wymagamy od podmiotów przetwarzających przedstawienia odpowiednich gwarancji zastosowania środków technicznych i organizacyjnych w taki sposób, aby proces przetwarzania danych spełniał wymogi obowiązującego prawa, w tym ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO), oraz zapewniał ochronę praw osób, których dane dotyczą.
- W przypadku wystąpienia ryzyka objętego ubezpieczeniem, zgodnie z przepisami wewnętrznymi Rady Biur (Council of Bureaux) możemy przekazać dane osobowe użytkownika ubezpieczycielowi-korespondentowi w systemie Zielonej Karty lub, zgodnie z ujednoliconą dyrektywą w sprawie ubezpieczeń komunikacyjnych, naszemu przedstawicielowi zajmującemu się rozpatrywaniem i likwidacją szkód w imieniu firmy Balcia w kraju, w którym wystąpiło ryzyko objęte ubezpieczeniem.
- Lista naszych korespondentów i przedstawicieli, a także głównych likwidatorów szkód jest dostępna w tym miejscu.
- W przypadku obsługi szkód w ramach systemu Zielonej Karty dane osobowe użytkownika mogą być przekazywane do krajów spoza UE (Rosja, Białoruś itp.).
- W przypadkach określonych w ogólnych warunkach ubezpieczenia, na przykład w celu zwrotu kosztów leczenia, transportu osoby ubezpieczonej do kraju zamieszkania czy sprowadzenia zwłok, dane osobowe użytkownika mogą być przekazywane do krajów spoza UE (Rosja, Białoruś itp.).
JAK DŁUGO PRZETWARZAMY DANE OSOBOWE UŻYTKOWNIKÓW?
Dane osobowe przetwarzamy nie dłużej, niż jest to wymagane. Okres przechowywania danych może zależeć od zawartej umowy ubezpieczeniowej, uzasadnionego interesu firmy Balcia i obowiązujących przepisów prawa (np. okresu przedawnienia szkód określonego w przepisach ubezpieczeniowych, przepisów prawa cywilnego, przepisów dotyczących księgowości itp.).
W przypadku rozwiązania umowy ubezpieczeniowej, usunięcia profilu z portalu samoobsługowego lub rezygnacji z naszych usług będziemy musieli nadal przechowywać dane osobowe użytkownika z uwagi na możliwość powstania roszczeń w przyszłości, dlatego też dane te będą nadal znajdować się na naszych serwerach aż do zakończenia ustalonego okresu przechowywania.
W przypadku wycofania przez użytkownika udzielonej wcześniej zgody na przetwarzanie danych i jeśli jest to niezbędne dla naszych uzasadnionych interesów, będziemy nadal przetwarzać dane osobowe zgromadzone w okresie obowiązywania zgody aż do upłynięcia ustalonego okresu przechowywania.
CZY W PROCESIE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH BIORĄ UDZIAŁ ALGORYTMY AUTOMATYCZNEGO PODEJMOWANIA DECYZJI?
Część przetwarzanych danych osobowych może podlegać algorytmom automatycznego podejmowania decyzji — dotyczy to na przykład oceny możliwości wystąpienia ryzyka ubezpieczeniowego, ustalania wysokości należnej składki oraz generowania najkorzystniejszych i najlepiej dopasowanych propozycji ubezpieczeń. Użytkownik ma prawo do konsultacji z personelem firmy Balcia, wyrażenia swojego punktu widzenia oraz zgłoszenia sprzeciwu wobec decyzji podjętej przez automatyczny algorytm.
JAK DBAMY O BEZPIECZEŃSTWO DANYCH OSOBOWYCH?
Na potrzeby przetwarzania danych osobowych użytkowników wdrożyliśmy odpowiednie środki organizacyjne i techniczne zapewniające bezpieczeństwo tych danych — obejmuje to m.in. ochronę przed nieuprawnionym lub niezgodnym z prawem przetwarzaniem, a także przed przypadkową utratą lub zniszczeniem danych osobowych.
JAKIE PRAWA MA OSOBA, KTÓREJ DANE DOTYCZĄ?
Zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych (RODO) osoba, której dane dotyczą, ma następujące prawa:
- rDomaganie się udostępnienia swoich danych osobowych przechowywanych przez firmę Balcia. Oznacza to, że użytkownik może się domagać, abyśmy poinformowali go, czy przetwarzamy jego dane osobowe, przedstawili do wglądu kopię przetwarzanych danych osobowych oraz przedstawili informacje o przetwarzanych przez nas danych osobowych (np. jakie dane gromadzimy, w jakim celu, komu je udostępniamy, czy przekazujemy je poza terytorium Unii Europejskiej itd.).
- Domaganie się skorygowania swoich danych osobowych przechowywanych przez firmę Balcia. Oznacza to, że jeśli użytkownik zauważy, że gromadzone przez nas dane osobowe są nieprawidłowe lub niezgodne z prawdą, może się domagać, abyśmy je skorygowali lub uzupełnili.
- Domaganie się usunięcia swoich danych osobowych przechowywanych przez firmę Balcia. Oznacza to, że użytkownik może się domagać, abyśmy usunęli jego dane osobowe m.in. w następujących przypadkach: gdy nie są już potrzebne do celów, dla których zostały zgromadzone, gdy użytkownik wycofał zgodę na przetwarzanie danych, gdy użytkownik sprzeciwia się przetwarzaniu przez nas swoich danych osobowych oraz gdy użytkownik uważa, że przetwarzamy jego dane osobowe niezgodnie z prawem. W pewnych sytuacjach nie mamy obowiązku usunięcia danych osobowych użytkownika — na przykład, gdy ich przetwarzanie jest wymagane przez obowiązujące przepisy prawne lub w celu obrony roszczeń prawnych.
- Sprzeciwienie się przetwarzaniu danych osobowych. Oznacza to, że w związku z konkretną sytuacją użytkownik może w każdej chwili zgłosić sprzeciw wobec przetwarzania swoich danych osobowych, które odbywa się na podstawie wyrażonej zgody lub naszych uzasadnionych interesów. W takich przypadkach możemy nie być w stanie świadczyć usług na rzecz użytkownika.
- Domaganie się przeniesienia danych. Oznacza to, że użytkownik może się domagać, abyśmy przekazali mu podane przez niego wcześniej dane osobowe w usystematyzowanym, normalnie używanym i nadającym się do odczytu maszynowego formacie. Można też domagać się od nas przekazania swoich danych osobowych innemu administratorowi danych, o ile jest to technicznie wykonalne i przetwarzanie odbywa się na podstawie uzyskanej zgody lub umowy oraz w sposób zautomatyzowany.
Aby skorzystać ze swoich praw, osoba, której dane dotyczą, może się z nami skontaktować przy użyciu podanych wyżej danych kontaktowych.
JAK ZGŁOSIĆ SKARGĘ DO ORGANU NADZORU?
Jeśli użytkownik uważa, że przetwarzamy jego dane osobowe w sposób naruszający wymogi ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO), ma prawo do złożenia skargi do organu nadzoru w państwie członkowskim, w którym znajduje się jego miejsce zamieszkania, miejsce pracy lub miejsce domniemanego naruszenia. Lista organów nadzoru w krajach, w których firma Balcia świadczy swoje usługi, jest dostępna w tym miejscu.
POLITYKA PLIKÓW COOKIE
Co to są pliki cookie I do czego służą?
Balcia Insurance SE (my, Balcia) używa plików cookie na stronie internetowej Balcia, aby zaoszczędzić czas i sprawić, by przeglądanie stron było bardziej wydajne i przyjemne, a także w celach analitycznych i marketingowych.
Pliki cookie to pliki tekstowe, które są przechowywane przez witrynę internetową w katalogu plików przeglądarki na komputerze lub urządzeniu mobilnym użytkownika po otwarciu witryny. Każdy plik cookie zawiera nazwę strony internetowej i unikalny identyfikator. Pliki cookie działają jak pamięć strony internetowej, aby pomóc nam zapamiętać Ciebie i Twoje preferencje przy następnej wizycie na naszej stronie internetowej, na przykład wybrany język lub region, dzięki czemu nie musisz ich określać za każdym razem od nowa.
Pliki cookie umożliwiają również śledzenie statystyk odwiedzin witryny, czasu spędzonego na naszej stronie internetowej oraz tego, co robisz na naszej stronie internetowej (na przykład, które strony odwiedzasz i na które przyciski klikasz), pomaga nam to zrozumieć, co odwiedzający lubią w naszej witrynie i jak możemy uczynić ją bardziej atrakcyjną dla innych odwiedzających.
Pliki cookie sprawiają, że interakcja między odwiedzającymi a stronami internetowymi jest szybsza i łatwiejsza. Bez plików cookie strona internetowa miałaby spore trudności z zapamiętaniem preferencji użytkownika lub danych rejestracyjnych na potrzeby przyszłej wizyty.
W jaki sposób korzystamy z plików cookie?
Na naszej stronie internetowej używamy "trwałych" plików cookie, które pozostają na Twoim urządzeniu do momentu ich usunięcia lub wygaśnięcia, a "sesyjnych" plików cookie – zostaną usunięte po zamknięciu przeglądarki internetowej.
Używamy plików cookie do personalizacji treści i reklam, udostępniania funkcji mediów społecznościowych oraz analizowania ruchu danych.
Niezbędne pliki cookie
Niezbędne pliki cookie są domyślnie umieszczane na naszej stronie internetowej. Potrzebujemy niezbędnych plików cookie, aby pomóc nam w prowadzeniu naszej strony internetowej i pomóc nam wykryć wszelkie problemy z nią, a także aby zapamiętać naszych użytkowników podczas przeglądania naszej witryny. Na przykład używamy pliku cookie, który śledzi Twoje preferencje dotyczące prywatności plików cookie, dzięki czemu nie umieszczamy analitycznych i reklamowych plików cookie, jeśli tego nie chcesz. Ten rodzaj pliku cookie pozostanie na Twoim urządzeniu nawet po zaprzestaniu przeglądania witryny, abyśmy mogli upewnić się, że przestrzegamy naszych zobowiązań prawnych i regulacyjnych. Takie pliki cookies są wykorzystywane przez nas na podstawie prawnie uzasadnionego interesu firmy Balcia (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), którym jest informowanie Cię o naszych działaniach za pomocą naszej strony internetowej.
Statystyczne i reklamowe pliki cookie
Pozwalają nam one rozpoznać i policzyć liczbę odwiedzających naszą stronę internetową oraz zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający przeglądają naszą stronę internetową, dzięki czemu możemy zrozumieć, jak działa zawartość naszej strony internetowej i ją ulepszyć. W tym celu korzystamy z plików cookie stron trzecich.
Reklamowe i analityczne pliki cookie pozwalają nam również zobaczyć, jakie strony i linki odwiedził, dzięki czemu możemy wyświetlać bardziej odpowiednie reklamy. Możemy udostępniać te informacje stronom trzecim, takim jak Google, Meta i LinkedIn, w tym samym celu, mogą one łączyć te dane z innymi informacjami, które im przekazujesz lub które gromadzą, gdy korzystasz z ich usług. Zezwalamy również naszym zaufanym partnerom na umieszczanie w tym celu plików cookie lub podobnych technologii na naszej stronie internetowej. Używamy nieistotnych plików cookie i podobnych technologii tylko wtedy, gdy użytkownik wyraził na to zgodę. Twoja zgoda jest dobrowolna i możesz ją wycofać w dowolnym momencie. Ponadto w każdej chwili możesz dobrowolnie zdecydować, na jaki rodzaj przetwarzania danych chcesz zezwolić. Wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem korzystania z plików cookies i podobnych technologii dokonanego na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
Jakich plików cookie używamy?
Aby zobaczyć, jakich konkretnych plików cookie używamy na naszej stronie internetowej, do jakich celów je wykorzystujemy i jaki jest ich okres przechowywania, kliknij tutaj, aby przejść do naszego banera plików cookie.
Ponadto należy pamiętać, że za Twoją zgodą korzystamy z następujących usług marketingowych, które przekazują, przetwarzają i przechowują zebrane dane poza Unią Europejską:
Google Analytics, Google Enhanced Conversations i interfejs Meta Conversion API
Na naszej stronie internetowej korzystamy z Google Analytics w celu poprawy jakości zawartości strony internetowej i dostosowania treści do Twoich potrzeb. Google Analytics to szeroko stosowane narzędzie do analizy ruchu, które pozwala właścicielom witryn uzyskać głęboki wgląd w czasie rzeczywistym w to, w jaki sposób ich witryna jest używana, ile i przez kogo. Google Analytics jest jak mapa naszej strony internetowej, która pokazuje nam, jak zachowujesz się na naszej stronie. Daje nam to wgląd w wydajność naszej domeny i pozwala nam ją optymalizować. Więcej informacji na temat Google Analytics można znaleźć tutaj.
Na naszej stronie internetowej korzystamy z Google Enhanced Conversations i Meta Conversion API, aby poprawić dokładność naszych działań analitycznych i marketingowych w Google i Meta. Google Enhanced Conversions i Meta Conversion API wysyłają zaszyfrowane dane własne z naszej witryny do kanałów w bezpieczny dla nich sposób.
Dane zebrane za pomocą Google Analytics i Google Ads są przekazywane, przetwarzane i przechowywane przez Google (Stany Zjednoczone Ameryki). Dostęp do tych danych osobowych mają amerykańskie organy stanowe, a Google może wykorzystywać je do dowolnych własnych celów. Poziom ochrony danych w USA nie jest taki sam jak w Unii Europejskiej.
Dane gromadzone przez Meta (Meta Platforms Ireland Ltd. lub Meta Platforms, Inc.) mogą być przekazywane lub przesyłane do Stanów Zjednoczonych lub innych krajów, a także przechowywane i przetwarzane w Stanach Zjednoczonych lub innych krajach w celu utrzymania i monitorowania infrastruktury usług, zapewnienia zabezpieczeń, analizy działania usług i innych celów analitycznych. Poziom ochrony danych w USA nie jest taki sam jak w Unii Europejskiej.
Czy mogę zmienić preferencje dotyczące plików cookie?
Tak. Możesz zarządzać swoimi preferencjami dotyczącymi plików cookie, klikając tutaj. Możesz również zarządzać swoimi preferencjami dotyczącymi plików cookie za pomocą naszego wyskakującego banera plików cookie, który pojawia się przy pierwszej wizycie na stronie internetowej.
Możesz również zarządzać swoimi preferencjami, zmieniając ustawienia przeglądarki na swoim urządzeniu, aby odmówić korzystania ze wszystkich lub niektórych plików cookie. Jeśli jednak zablokujesz wszystkie pliki cookie (w tym niezbędne pliki cookie), możesz nie być w stanie korzystać z całości lub niektórych części naszej witryny. Może się również okazać, że na naszej stronie internetowej wyświetlane są informacje, które są dla Ciebie mniej interesujące.
Więcej informacji można znaleźć tutaj.
Należy pamiętać, że inne organizacje, takie jak sieci reklamowe, mogą również używać plików cookie do śledzenia użytkownika na różnych stronach internetowych. Nie mamy kontroli nad tymi plikami cookie.
Jeśli zmienimy używane przez nas pliki cookie, w razie potrzeby zaktualizujemy nasz baner dotyczący plików cookie i niniejszą Politykę dotyczącą plików cookie. Najnowszą wersję niniejszej Polityki można zawsze znaleźć na naszej stronie internetowej.
Więcej informacji o tym, jak przetwarzamy dane osobowe, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
Niniejsza wersja Polityki Cookies została zaktualizowana w dniu 26.06.2024 r.